مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-07پزشكي

توصیه هایی برای سازگاری کودکان با سوگ عزیزان در دوران کرونا


شرایط پاندمی کرونا طی 100 سال اخیر امری بی سابقه بوده و مردم در سراسر دنیا در حسرت روال عادی زندگی سابق، روزها را سپری می کنند.

برخی ممکن است در سوگ از دست دادن عزیزان خود به دلیل کرونا باشند، - شرایط پاندمی کرونا طی 100 سال اخیر امری بی سابقه بوده و مردم در سراسر دنیا در حسرت روال عادی زندگی سابق، روزها را سپری می کنند.

برخی ممکن است در سوگ از دست دادن عزیزان خود به دلیل کرونا باشند، از دست دادن، اندوه و سوگواری برای همه دشوار و پیچیده است؛ به خصوص برای کودکان که برای اولین بار در طول زندگی با چنین مسئله ای روبرو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از یونیسف، از دست دادن و سوگ تجربیات روانشناسی قدرتمندی هستند که کودکان و بزرگسالان را دچار اختلال و غالباً درگیر احساس غم شدید می کند، البته واژه از دست دادن را در مورد چیزهایی به کار می بریم که جبران پذیر و قابل برگشتند، ازقبیل ریتم و روال زندگی قبل از شیوع این همه گیری.

اما سوگ ماندگارتر است، به عنوان مثال مرگ عزیزان و همینجاست که کار روانشناسی هم متفاوت می شود، زیرا علاوه بر پذیرفتن این که آن شخص از دست رفته و فوت شده، قسمت سخت ماجرا پذیرفتن این است که او دیگر بر نمی گردد.

احساسات کودکان در مورد سوگ و از دست دادن چقدر با بزرگسالان متفاوت است؟ این موضوع تا حد زیادی بستگی به سن کودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای سازگاری کودکان با سوگ عزیزان در دوران کرونا

توصیه هایی برای سازگاری کودکان با سوگ عزیزان در دوران کرونا