مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:302020-10-07سياسي

حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس و شناسایی استعدادهای جوانان هنرمند انقلابی در عرصه هنر خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس و شناسایی استعدادهای جوانان هنرمند انقلابی در عرصه هنر خبر داد.

عبدالله ملکی در مراسم آغاز ساخت تله فیلم بلند پای پرواز من که در روستای پاشاکلای سوادکوه برگزارشد، اظهارکرد: یکی از ماموریت های این اداره کل ساخت و تولید فیلم در حوزه دفاع مقدس و جبهه مقاومت است.

وی افزود: تله فیلم بلند پای پرواز من با محوریت شهید مدافع حرم سیدروح الله عمادی با حمایت این اداره کل و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در راستای نهادینه سازی و فرهنگ سازی ارزش های دفاع مقدس امروز در زادگاه این شهید بزرگوار کلید خورد.

ملکی با بیان اینکه این اداره کل از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس حمایت و پشتیبانی می کند، گفت: همچنین شناسایی استعدادهای جوانان هنرمند انقلابی در فیلم سازی، مستند، داستان وغیره از اهداف این اداره است.

این مسئول تولید فیلم و مستند را از راه های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه و نشر فرهنگ حوزه ایثار و شهادت به نسل امروز و آیندگان دانست و تصریح کرد: انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس

حمایت و پشتیبانی از ساخت و تولید فیلم های حوزه دفاع مقدس