مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 07:252020-10-07سياسي

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار شد


پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهدای مدافع حرم استان با حضور مسئولان استانی، همرزمان شهید همدانی و خانواده شهدای مدافع حرم صبح امروز -چهارشنبه 16 مهرماه- در مزار شهدای باغ بهشت همدان برگزار شد.

- ایسنا/همدان پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان با حضور مسئولان استانی، همرزمان شهید همدانی و خانواده شهدای مدافع حرم صبح امروز -چهارشنبه 16 مهرماه- در مزار شهدای باغ بهشت همدان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این مراسم، با بیان اینکه من سرباز این شهید بزرگوار بودم، اظهار کرد: اگر علی چیت سازیان، شهید چیت سازیان شد به خاطر اعتماد سردار همدانی به او بود که در آن زمان جوانی کم سن و سال بود و شهید همدانی مسئولیت اطلاعات عملیات را به این شهید بزرگوار داد.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه شهید همدانی همیشه معتقد بود باید به جوانان اعتماد و کارهای بزرگ و ناتمام را به جوانان پرشور و انقلابی واگذار کرد، افزود: شهید همدانی نه تنها در ایران بلکه این کار را در سوریه نیز انجام داده و بسیاری از جوانان و معارضان سوری را به نیروهای جبهه مقاومت جذب کرده است.

وی با بیان اینکه سردار همدانی همیشه در میان جوانان حضور پیدا می کرد، ادامه داد: شهید همدانی در بین جوانان با سلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار شد

پنجمین سالگرد شهادت سردار همدانی برگزار شد