مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-07بين الملل

وزارت خارجه روسیه: مساله ناوالنی از یک سناریو از پیش برنامه ریزی شده پیروی می کند


وزارت خارجه روسیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدیدی از سوی سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد، فانتزی مسمومیت احتمالی ناوالنی بر اساس یک سناریوی توطئه از پیش طراحی شده پیش می رود.

- وزارت خارجه روسیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدیدی از سوی سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد، "فانتزی مسمومیت احتمالی ناوالنی بر اساس یک سناریوی توطئه از پیش طراحی شده" پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوایل روز سه شنبه سازمان منع تسلیحات شیمیایی اعلام کرد، ماده مشابه نوویچوک ولی نه در لیست مواد شیمیایی ممنوعه در بدن الکسی ناوالنی، منتقد کرملین یافت شده است.

دولت برلین بر این باور است که بیانیه این سازمان درباره پرونده ناوالنی تایید می کند که وی با مواد هم خانواده نوویچوک مسموم شده است.

وزارت خارجه روسیه گفته است: می دانستیم که دولت برلین با انتشار گزارش و نتایج تحقیق بیومتریک ناوالنی در وبسایت سازمان منع تسلیحات شیمیایی موافق است.

این واقعا یک داستان فانتزی است که از سوی متحدان یورو-آتلانتیک برلین و با همکاری سازمان مذکور مطرح شده و یک سناریوی از پیش طراحی شده است.

این وزارتخانه همچنین یادآور شد که در کنار لابراتورهای نظامی سوئد، آلمان و فرانسه، دو لابراتور دیگر از سوی سازمان منع تسلیحات شیمیایی وجود دارد که به زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه روسیه: مساله ناوالنی از یک سناریو از پیش برنامه ریزی شده پیروی می کند

وزارت خارجه روسیه: مساله ناوالنی از یک سناریو از پیش برنامه ریزی شده پیروی می کند