مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:302020-10-07اقتصادي

324 نفر کارگر در ایلام از یارانه دستمزد استفاده می کنند


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: طرح یارانه دستمزد ظرفیتی برای کمک به واحدهای تولیدی بوده و نقش مهمی در حمایت اقتصادی از واحدها و تثبیت اشتغال دارد.

- شکراله شیرخانی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید، مشوق های ویژه ای برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی ایلام ایجاد کرده که طرح یارانه دستمزد یکی از جمله آن ها برای سیاست های بازار کار است.

وی گفت: استان ایلام در طرح یارانه دستمزد جزء 16 استان پایلوت کشور قرار دارد و هم اکنون 324 نفر کارگر از یارانه دستمزد استفاده می کنند و توانسته اند در محل کار خود ادامه فعالیت دهند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه در طرح یارانه دستمزد، دولت با تقبل حدود 30 درصد از دستمزد کارگران سعی دارد تا به کارفرماها و واحدهای تولیدی کمک کند، گفت: این طرح دارای دستورالعمل و موارد قانونی خاصی است و به هر طرحی تعلق نمی گیرد بلکه دارای شرایط ویژه ای برای پرداخت است.

شیرخانی ادامه داد: این طرح با هدف افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار، کاهش هزینه های به کارگیری نیروی جدید برای کارفرما و ارتقای سطح سرمایه کارگاه های فعال بخش خصوصی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

324 نفر کارگر در ایلام از یارانه دستمزد استفاده می کنند

324 نفر کارگر در ایلام از یارانه دستمزد استفاده می کنند