مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 06:002020-10-07سياسي

ابتدای آبان ماه؛ زمان آمدن طرح شفافیت آرا نمایندگان به صحن مجلس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرا نمایندگان، اظهار داشت: - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پس از پایان تعطیلات مجلس و احتمالا ابتدای آبان ماه طرح شفافیت آرا نمایندگان مجددا در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس، درباره آخرین وضعیت طرح شفافیت آرا نمایندگان، اظهار داشت: بخشی از جزییات طرح شفافیت آرا نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس تصویب شده است و تغییر چندانی با طرح اولیه نداشته است.

وی افزود: پس از پایان تعطیلات مجلس و احتمالا ابتدای آبان ماه طرح شفافیت آراء نمایندگان مجددا در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب شود.

بر اساس طرح شفافیت آرای نمایندگان، هیات رییسه مجلس موظف است در پایان هر جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آرا هریک از نمایندگان را به جز مصادیق بند 3 ماده 118 به تفکیک موافق، مخالف، ممتنع و عدم مشارکت در سامانه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی به صورت شفاف اعلام کند به نحوی که مشاهده و داده پردازی آن برای آحاد مردم امکان پذیر باشد.

ماده واحده این طرح با عنایت به منطق قانون اساسی بویژه اصل 69 و رویه تصویب اصول آن در مشروح مذاکرات تصویب قانون اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتدای آبان ماه؛ زمان آمدن طرح شفافیت آرا نمایندگان به صحن مجلس

ابتدای آبان ماه؛ زمان آمدن طرح شفافیت آرا نمایندگان به صحن مجلس