مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 05:452020-10-07ورزشي

روسیه از برگزاری قطعی رقابت های جهانی کشتی خبر داد


فدراسیون کشتی روسیه به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای موافق برگزاری رقابت های جهانی 2020 از قطعیت برپایی این مسابقات در همان زمان مقرر اتحادیه جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که اتحادیه جهانی کشتی همچنان با سردرگمی و بلاتکلیفی در اعلام قطعی برگزاری رقابت های جهانی 2020 در صربستان دست به دامن کشورهای عضو شده و به دنبال موافقت آنهاست، روس ها از اتحادیه جهانی پیشی گرفتند و قطعیت این مسابقات را اعلام کردند.

بر این اساس میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه از اعلام آمادگی 60 کشور برای حضور در رقابت های جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2020 خبر داد و گفت: کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی (UWW) یک جلسه به صورت آنلاین و منظم برگزار کرد که موضوع اصلی آن بحث امکان برگزاری مسابقات جهانی در آذرماه و در صربستان بود.

طبق گفته مامیاشویلی پس از برگزاری آخرین جلسه در ماه سپتامبر درخواست ها به فدراسیون های ملی ارسال شد که حدود 60 کشور آمادگی خود را برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی صربستان اعلام کردند.

گویا در این وبینار درباره موارد احتیاطی و پروتکل های بهداشتی، تست های اجباری در دنیا تا فردا پنجشنبه 17 مهرماه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از برگزاری قطعی رقابت های جهانی کشتی خبر داد

روسیه از برگزاری قطعی رقابت های جهانی کشتی خبر داد