مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:502020-10-07سياسي

پاسخ محمد هاشمی به عبدی: مرا به خیر تو امید نیست، شرّ مرسان!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا روزنامه الیاس حضرتی در تیتر یک خود به قلم عبدی (طرفدار خروج از حاکمیت در دولت اصلاحات) خواستار کناره گیری روحانی شده بود.

- پاسخ محمد هاشمی به عبدی: مرا به خیر تو امید نیست، شرّ مرسان! محمد هاشمی از بنیانگذاران حزب کارگزاران در یادداشتی کنایه آمیز خطاب به روزنامه اعتماد و عباس عبدی که خواستار استعفای روحانی شده بودند، نوشت: مرا به خیر تو امید نیست.

(!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اخیرا روزنامه الیاس حضرتی در تیتر یک خود به قلم عبدی (طرفدار خروج از حاکمیت در دولت اصلاحات) خواستار کناره گیری روحانی شده بود.

اما روزنامه سازندگی در یادداشتی به قلم محمد هاشمی نوشت: درخواست یا پیشنهاد استعفای رییس جمهور برای چندمین مرتبه در روز های اخیر توسط چهره هایی که هرگز کار اجرایی برعهده نداشته و حساسیت این جایگاه ها را درک نمی کنند، مطرح شده است.

درخواست هایی مبتنی بر اندیشه های اشتباه در عرصه سیاسی که تصور می کنند حکومت داری عرصه لجبازی است تا با یک استعفا بتوان ایرادات یک مجموعه را به ساختار بالاتر منتقل کرد.

چنین اتفاقی زمان خاص خود را می طلبد که در شرایط فعلی نه جایگاه ریاست جمهوری و نه زمان فعلی مناسب این دست از تصمیمات سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ محمد هاشمی به عبدی: مرا به خیر تو امید نیست، شرّ مرسان!

پاسخ محمد هاشمی به عبدی: مرا به خیر تو امید نیست، شرّ مرسان!