مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-07پزشكي

کروناویروس باعث ناهنجاری در جنین می شود؟


یک متخصص زنان، زایمان و نازایی در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوالی در خصوص خطرات کروناویروس بر جنین، گفت: سه ماهه نخست بارداری اندام ها و سیستم های فیزیولوژیکی جنین تشکیل می شوند و درباره اثبات ناهنجاری جنین نمی توان نظر قطعی داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص زنان، زایمان و نازایی در چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوالی در خصوص خطرات کروناویروس بر جنین، گفت: سه ماهه نخست بارداری اندام ها و سیستم های فیزیولوژیکی جنین تشکیل می شوند و درباره اثبات ناهنجاری جنین نمی توان نظر قطعی داد.

فاطمه بیاتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص انتقال کووید 19 از مادر باردار به جنین، اظهار کرد: در دنیا تاکنون دو الی سه مورد ابتلای جنین گزارش شده است اما در مجموع نمی توان گفت که قطعیتی برای انتقال از مادر مبتلا به کروناویروس به جنین وجود دارد و تاکنون در مایع آمنیوتیک مادران مبتلا، ویروسی وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه هنوز زمان زیادی برای شناخت این ویروس سپری نشده است، افزود: اینکه گفته می شود نوزادان مصون از این ویروس هستند خبری کذب است، به طوری که جنین هایی از مادر سالم نیز متولد شده که چند روز پس از تولد به کووید 19 مبتلا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کروناویروس باعث ناهنجاری در جنین می شود؟

کروناویروس باعث ناهنجاری در جنین می شود؟