مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:452020-10-07حوادث

رهایی گروگان8ساله و هلاکت 2شرور مسلح درهرمزگان


فرمانده انتظامی هرمزگان از هلاکت دو شرور مسلح در شهرستان رودان و موفقیت پلیس پارسیان در رهایی گروگان هشت ساله خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری سه شنبه شب در تشریح این دو خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن پسربچه ای هشت ساله در شهرستان پارسیان ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس جنایی هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر اعلام خانواه گروگان، آدم ربا از قبل با آنان بواسطه معامله خودرو آشنا بوده و پس از آنکه موفق به اخذ مدارک نشده اقدام به ربایش فرزندشان کرده و طی تماس تلفنی درخواست مبلغ 200 میلیون تومان وجه نقد کرده است.

سردار جعفری تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند گروگان به شهرستان خنج از توابع استان فارس منتقل شده و با اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی پارسیان با همکاری پلیس خنج با اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، سواری پراید متعلق به آدم ربایان را که در یکی از معابر شهری در حال تردد بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: ماموران با دستگیری آدم ربا کودک ربوده شده را در کمتر از 24 ساعت پس از ربایش، آزاد و اقدامات پلیس جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگان8ساله و هلاکت 2شرور مسلح درهرمزگان

رهایی گروگان8ساله و هلاکت 2شرور مسلح درهرمزگان