مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:302020-10-07سياسي

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای افزایش تاب آوری اقتصاد کشور است


منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای افزایش تاب آوری اقتصاد کشور است و در صورت صدور مجوز، بار مالی را به دولت تحمیل نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی حق شناس در جلسه جمع بندی سفر دو روزه نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت بررسی ایجاد منطقه آزاد اینچه برون گلستان اظهارکردکرد: هر مرز یک فرصت تاریخی است و منطقه آزاد اینچه برون گلستان ظرفیتی کم نظیر برای اقتصاد ملی و تعمیق روابط فرهنگی با کشور ترکمنستان و کشورهای حوزه cis است.

وی افزود: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون این از نظر کارشناسی و دغدغه ملی حائز اهمیت بوده و تقویت گلستان در واقع تقویت پیمان اوراسیا است که جمهوری اسلامی به آن پیوسته است.

استاندار گلستان یادآور شد: مزیت منطقه آزاد اینچه برون قابل مقایسه با دیگر مناطق آزاد موجود کشور نیست چرا که این منطقه آزاد می تواند هزینه های صادرات کالا و خدمات را به کشورهای آسیای میانه و حوزه cis کاهش دهد و همچنین زمینه ساماندهی سفرهای خارجی را فراهم آورد.

حق شناس با اشاره به حضور ترکمن ها و قزاق ها در استان گلستان خاطرنشان کرد: ایجاد منطقه آزاد اینچه برون فرصت بی نظیری برای تعمیق روابط با کشورهای همسایه است چرا که به دلیل مشترکات فرهنگی تمایل فراوانی از سوی این کشورها برای حضور و سرمایه گذاری در گلستان و جمهوری اسلامی ایران وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای افزایش تاب آوری اقتصاد کشور است

منطقه آزاد اینچه برون فرصتی برای افزایش تاب آوری اقتصاد کشور است