مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 04:002020-10-07دانش

پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد در تبریز برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز جوانپور، رییس شورای راهبری پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی دهم آذر سال جاری به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود گفت: - رییس دانشگاه آزاد تبریز گفت: پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی دهم آذر سال جاری به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عزیز جوانپور، رییس شورای راهبری پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی دهم آذر سال جاری به صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود گفت: فناوری نانو نه یک رشته؛ بلکه یک رویکرد جدید در تمام رشته هاست.

جوانپور افزود: استفاده از فناوری نانو در همه علوم و فنون و تحقیقات در آن، علم نانو را به یک چالش جهانی مبدل کرده و محققان، استادان و صنعتگران ایرانی نیز باید در یک بسیج همگانی و با برنامه ریزی های دقیق علمی و منسجم و فراگیر در این عرصه ایفای نقش مؤثری داشته باشند.

رییس شورای راهبری پنجمین جشنواره نانو دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه گسترش زیرساخت های نظام علم و فناوری و نوآوری در کشور ضرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد در تبریز برگزار می شود

پنجمین جشنواره فناوری نانو دانشگاه آزاد در تبریز برگزار می شود