مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 مهر 1399 ساعت 02:452020-10-06اجتماعي

وجود 35 موقوفه قرآنی در استان زنجان


مسوول اداره قرآن اداره کل اوقاف امور خیریه زنجان گفت: در استان زنجان 35 موقوفه قرآنی وجود دارد که برخی از آنها متصرفی و در اختیار اداره اوقاف و امور خیریه بوده و برخی غیر متصرفی و در اختیار متولی است و اوقاف بر آنها نظارت دارد.

- اسماعیل مرادخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بیشتر موقوفات قرآنی انتفاعی بوده و درآمد خاصی ندارند، اظهار کرد: از واقفانی که قصد دارند به محضر قرآن خدمت کنند خواهشمندیم برای حمایت از برنامه های قرآنی ما را یاری کنند.

  مسوول قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه وقف های در آمد زای اداره قرآن در حمایت از موسسات، مجموعه ها و جلسات برای تربیت حافظان قرآنی فعال هستند، گفت: امیدواریم که با حمایت خیرین به چشم انداز تربیت 10 میلیون حافظ مورد نظری مقام معظم رهبری برسیم.

  مرادخانی نقش اوقاف را در حوزه فعالیت های قرآنی بعد از انقلاب پر رنگ دانست و ادامه داد: به لطف خدا سازمان اوقاف و امور خیریه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته است 43 دوره مسابقات سراسری قرآن را در مرحله شهرستانی و استانی و ملی برگزار کند که نقش به سزایی در شکوفایی جلسات قرآن و آشنایی مردم با این معجزه جاوید داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 35 موقوفه قرآنی در استان زنجان

وجود 35 موقوفه قرآنی در استان زنجان