مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 22:152020-10-06اقتصادي

هشت طرح اشتغال و 40 واحد مسکن روستایی در قزوین به بهره برداری رسید


مدیرکل کمیته امدادکمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با افتتاح طرح های اشتغال و مسکن روستایی، هشت طرح اشتغال زایی و 40 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان قزوین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برنامه توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را در دو بعد ایجاد فرصت های شغلی پایدارو تامین مسکن نیازمندان با اولویت مناطق روستایی و محروم با جدیت دنبال می کند.

وی ادامه داد: در روستا ظرفیت های بالایی برای تولید و فرآوری محصولات دامی و کشاورزی وجود دارد که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

مدیرکل کمیته امدادکمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: روز پانزدهم مهر ماه با عنوان روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده است که به همین مناسبت روز گذشته تعدادی از پروژه های روستایی به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهور به بهره برداری رسید.

وی افزود: سهم کمیته امداد استان قزوین از پروژه های بهره برداری شده 40 واحد مسکن مددجویی با 29 میلیارد ریال اعتبار و هشت طرح  اشتغال زایی با دو میلیارد ریال اعتبار تسهیلات قرض الحسنه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت طرح اشتغال و 40 واحد مسکن روستایی در قزوین به بهره برداری رسید

هشت طرح اشتغال و 40 واحد مسکن روستایی در قزوین به بهره برداری رسید