مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 20:402020-10-06سياسي

یک تنهایی بی پایان...


شاید اگر بگوییم «عمو، عمه، دایی و خاله» به واژه های بیگانه و ناملموس در ادبیات فرزندانمان در آینده ای نه چندان دور تبدیل خواهند شد، گزافه نگفته ‎ایم.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری شاید اگر بگوییم عمو، عمه، دایی و خاله به واژه های بیگانه و ناملموس در ادبیات فرزندانمان در آینده ای نه چندان دور تبدیل خواهند شد، گزافه نگفته ‎ایم.

شاهدیم که در بسیاری از خانواده ها، تک فرزندی باب و مایه افتخار شده است در حالی که این مهم می تواند نظام خویشاوندی را در هم بریزد و حسرت های زیادی در دل فرزندان ایجاد کند.

بیشتر پدر و مادران امروز، تجربه زندگی در خانواده ای پرجمعیت و شلوغ را داشته و خاطرات آن زمان همچنان برایشان شیرین و دلچسب است اما چه می شود که راحت طلبی را پیشه کرده و به دنبال تک فرزندی هستند.

والدین برای رهایی فرزند خود از تنهایی تمام امکانات را در اختیار او می گذارند غافل از اینکه ممکن است او فردی تجمل گرا و راحت طلب بار آید که در آینده نیز دوست دارد همه چیز را به راحتی به دست آورد.

مینا 33 ساله که صاحب یک دختر 7 ساله است از دلایل تمایل خود به تک فرزندی می گوید: میخواهم تمامی امکانات و رفاهیات را برای فرزندم مهیا کنم تا کمبودی در آینده نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک تنهایی بی پایان...

یک تنهایی بی پایان...