مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 20:052020-10-06سياسي

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار کرد


«محمد روح الامینی» معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر به لرستان، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

- خرم آباد- محمد روح الامینی معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر به لرستان، با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز سه شنبه محمد روح الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در جریان سفر به لرستان با احمدحسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این دیدار ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت های مهم فرهنگی و دینی کشور است.

احمدحسین فتایی تصریح کرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار فرهنگی است و همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف فرهنگی به عنوان یک ضرورت، می تواند بسیاری از مشکلات موجود در کشور و استان را رفع کند.

وی افزود: خوشبختانه همکاری و تعامل بسیار خوبی میان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان وجود دارد که در بسیاری از فعالیت های قرآنی و برنامه های مرتبط با اعیاد اسلامی از جمله غدیر و فرق و مذاهب به خوبی نمود پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار کرد

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دیدار کرد