مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 19:002020-10-06سياسي

سمنان نیازمند تامین آب است/مسئولان دولتی توجه بیشتری داشته باشند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسئولان دولتی باید توجه ویژه به موضوع حیاتی و مهم آب در استان داشته باشند، گفت: سمنان نیازمند تامین آب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی در دیدار شامگاه سه شنبه خود با مسئولان حوزه عشایری و روستایی استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به اینکه آب و اشتغال دو دغدغه اصلی در استان است، بیان کرد: همانطور که در سفر رییس جمهور نیز بیان شد کماکان استان سمنان از این دو دغدغه مهم، در مضیقه است و باید مسئولان ارشد استانی و کشوری به این کمبودها نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سمنان استانی تشنه و نیازمند تأمین آب است، ابراز کرد: در نبود آب نمی توان جویای توسعه بود لذا مسئولان توجه بیشتری به مقوله مهم تأمین آب داشته باشند از سوی دیگر انتظار است تا همه در زمینه تأمین آب همراهی داشته باشند چرا که معتقد هستیم مانع و مشکل تراشی در این راستا پذیرفته نیست.

امام جمعه سمنان عشایر را افرادی غیور دانست که همیشه در طول تاریخ به ایستادگی معروف هستند، بیان کرد: عشایر سهم ویژه ای در تولید دارند و هر کجا کمبودی باشد به کمک می آیند لذا مسئولان هم باید در جای خود به مشکلات این قشر رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان نیازمند تامین آب است/مسئولان دولتی توجه بیشتری داشته باشند

سمنان نیازمند تامین آب است/مسئولان دولتی توجه بیشتری داشته باشند