مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 17:502020-10-06سياسي

توضیح رییس پارلمان کویت درباره جلسه بیعت با ولیعهد


رییس پارلمان کویت اعلام کرد در صورتی که امیر کشور فردا چهارشنبه فرمان انتخاب ولیعهد را صادر کند، جلسه بیعت با ولیعهد روز پنج شنبه برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مرزوق الغانم، رییس پارلمان کویت گفت: از نمایندگان خواهم خواست دو جلسه ویژه طی فردا برگزار کنند اولی برای بزرگداشت امیر فقید یعنی شیخ صباح الاحمد الصباح است که هفته گذشته درگذشت و دومی برای تکمیل تصویب قوانین قبل از انحلال پارلمان است.

او درباره تعیین ولیعهد نیز تاکید کرد: اگر حکم امیری مستقلا طی فردا به دستم برسد جلسه ویژه پارلمان در روز پنج‌شنبه برای رای‌گیری و موافقت با ولیعهد جدید خواهد بود اگر هم نرسد مساله طبق تدابیر بعدی نشست‌های غیرعادی به بعد از انحلال پارلمان موکول می‌شود.

الغانم گفت در صورتی که شیخ نواف الاحمد، امیر کویت فردا فرمان انتخاب ولیعهد را صادر کند، جلسه ویژه‌ای روز پنج‌شنبه برای بیعت با ولیعهد برگزار خواهد شد.

طبق گزارش میدل ایست نیوز، الغانم تصریح کرد: فرمان انتخاب ولیعهد به دست امیر کشور است و طبق قانون اساسی ایشان یک سال فرصت دارند تا ولیعهد را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی فرمان انتخاب ولیعهد از سوی امیر نواف الاحمد صادر شود، جلسه بیعت با ولیعهد روز پنج‌شنبه پیش از جلسه اختتامیه طبق نص قانون اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس پارلمان کویت درباره جلسه بیعت با ولیعهد

توضیح رییس پارلمان کویت درباره جلسه بیعت با ولیعهد