مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 16:052020-10-06فرهنگي

تداعی خاطرات پیاده روی حسینی در «گمشده در اربعین»


مدیرمسؤول انتشارات ستارگان درخشان گفت: امسال افتخار این را نداشتیم که قدم هایمان را در مسیر حرم خرج کنیم، انتظار می رود با ورق زدن کتاب «گمشده در اربعین» بتوانیم خاطرات پیاده روی اربعین را زنده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حسین قاسمی بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب گمشده در را زنده کنیم این کتاب در 175 صفحه به قلم نویسنده جوان زهره سادات هاشمی تنظیم شده است و طراحی و صفحه آرای این اثر توسط حامد مغروری انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: از مجموعه برنامه های انتشارات ستارگان درخشان معرفی30 عنوان کتاب تا اواخر سال 99 است، یکی از این کتب با موضوع بمباران و موشک باران اصفهان است که در قالب مستند کتاب تقدیم می شود و مستند تلویزیونی این کتاب تهیه شده است.

قاسمی گفت: مستند کتاب دیگری با عنوان جوله مراحل آخر خود را سپری می کند و تا اواخر سال 99 رونمایی خواهد شد، موضوع این مستند کتاب مجاهدت های رزمندگان کردستان است.

مدیرمسؤول انتشارات ستارگان درخشان اضافه کرد: مجموعه سیمرغ انتشارات ستارگان درخشان با موضوع 30 تن از فرماندهان اصفهانی است که در خارج از اصفهان در یگان های دیگری فعالیت می کردند که 6 عنوان از آن را در آینده نه چندان دور رونمایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداعی خاطرات پیاده روی حسینی در «گمشده در اربعین»

تداعی خاطرات پیاده روی حسینی در «گمشده در اربعین»