مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:352020-10-06سياسي

یک فرصت معنوی ارزشمند برای جاماندگان از اربعین


سامانه اینترنتی «مهر» با هدف تسهیل مشارکت دوستداران اهل بیت و خیران در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) در آستانه ایام اربعین آغاز به کار می کند.

- سامانه اینترنتی مهر با هدف تسهیل مشارکت دوستداران اهل بیت و خیران در طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) در آستانه ایام اربعین آغاز به کار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف افضلی گفت: بنا به درخواست هموطنان و دوستداران اهل بیت برای ایجاد روش های نوین اهدا نذر و تسهیل مشارک در فیض توسعه عتبات به شکل پروژه محور، سامانه ویژه ای بنام مهر راه اندازی شد.

افضلی اهدا کمک به توسعه حرم مطهر حسینی را یک فرصت معنوی ارزشمند برای جاماندگان از اربعین امسال برشمرد و اظهار داشت: یکی از مطالبات دوستداران اهل بیت علیهم السلام، امکان اهدا نذر و کمک های نقدی به صورت پروژه ای یا تأمین مالی بخش خاصی از سازه های در حال ساخت بود که این امکان از طریق درگاه اینترنتی http://Mehr.

atabat.

org فراهم شده است.

معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به اربعین خاص امسال و نبود امکان تشرف به کربلا افزود: سال های گذشته در چنین ایامی تعداد زیادی از هموطنان در تکایا و هیئات مذهبی و نیز در قالب موکب های خدمات رسانی با طبخ و توزیع غذا به آستان مقدس سیدالشهدا (ع) عرض ارادت می کردند که امسال به دلیل شیوع کرونا از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرصت معنوی ارزشمند برای جاماندگان از اربعین

یک فرصت معنوی ارزشمند برای جاماندگان از اربعین