مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 15:052020-10-06سياسي

اگر ناجایی ها خطا کنند مقصرش برنامه و بودجه ای ها هستند


اگر ناجایی کوچک ترین خطایی انجام دهند ما برنامه و بودجه ای ها شریک در گناهشان هستیم چون قائل به این هستم اگر این قشر از همه وجودش برای امنیت این کشور مایه می گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی به همراه جمعی از معاونین و مدیران به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با رییس این سازمان حجت الاسلام والمسلمین ادیانی دیدار کرد.

وی سپس در جمع معاونین و مدیران سازمان عقیدتی سیاسی ناجا حضور یافت و در سخنان کوتاهی بیان داشت: بنده برای تبریک این هفته و این روز به بهترین های جامعه در اینجا حاضر شده ام و آمده ام که بگویم اگر چه شاید در ادای تکلیف قصور داشته باشیم ولی می دانیم که باید این نوع روزها را پاس بداریم، این روزها که بهانه ای است تا از خدمات بخشی از بهترین ها که در گرما و سرما از وجودشان مایه می گذارند تا ما در محیط امن و آرام به سر ببریم تقدیر شود.

دژپسند گفت: هرگاه در عمق این مطلب که نیروی انتظامی چه می کند فکر کنیم، می فهمیم که یکی از مظلوم تر ین اقشار جامعه، نیروی انتظامی است، گاهی اوقات که در سرما و گرما در جاده ها عبور می کنم و یا شهر قدم می زنیم می بینیم یک گروه هستند در سخت ترین شرایط دارند انجام وظیفه می کنند و مهم تر اینکه هیچ وقت به درستی حق مطلب در خصوص این عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ناجایی ها خطا کنند مقصرش برنامه و بودجه ای ها هستند

اگر ناجایی ها خطا کنند مقصرش برنامه و بودجه ای ها هستند