مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 13:352020-10-06سياسي

گام های مثبتی برای کارآفرینی در روستاهای مازندران برداشته شد


استاندار مازندران، مهاجرت معکوس به روستاها را به عنوان یک استراتژی اصلی دانست و گفت: گام های مثبتی برای کارآفرینی و اشتغال در روستاهای استان برداشته شده است.

- احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم روز روستا، با اظهار اینکه مهاجرت معکوس به روستاها را به عنوان یک استراتژی دنبال می کنیم، افزود: برای مهاجرت معکوس باید زمینه ها و زیرساخت های لازم فراهم شود و خوشبختانه از نظر زیرساختی، اکثر روستاها از امکاناتی نظیر آب، برق و غیره برخوردار است.

وی مشارکت در روستاییان را در مدیریت روستایی، کارآفرینی، اشتغال آفرینی را امری مهم دانست و گفت: خوشبختانه شاهد ورود فناوری های نوین به روستاها هستیم و این مسئله سبب افزایش دانش و آگاهی کشاورزان برای تولیدات کیفی تر شده است.

وی ادامه داد: روستاییان باید با نگاه جدید و مدرن در حوزه اقتصادی از ظرفیت حوزه مجازی و فناوری های نوین بهره برند و در ایجاد بازارهای فروش در فضای مجازی برای عرضه سریع تر و آسان تر محصولات ورود پیدا کنند.

حسین زادگان با اظهار اینکه ایجاد باغ های مدرن و گلخانه های جدید، صنایع دستی در روستاها گام های مثبتی برای کارآفرینی و مهاجرت معکوس روستاییان به شمار می رود، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و دستگاه های دیگر، طرح های خوبی در حوزه اشتغال روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مثبتی برای کارآفرینی در روستاهای مازندران برداشته شد

گام های مثبتی برای کارآفرینی در روستاهای مازندران برداشته شد