مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-06سياسي

دستیبابی دانشگاه سمنان به رتبه کیفی Q2 از سوی سایمگو 2020


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از دستیابی این دانشگاه به رتبه کیفی Q2 بر اساس ارزیابی سال 2020 از سوی سایمگو خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از دستیابی این دانشگاه به رتبه کیفی Q2 بر اساس ارزیابی سال 2020 از سوی سایمگو خبر داد.

دکتر سیف الله سعدالدین 15 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بر مبنای نتیجه ارزیابی صورت گرفته توسط سایمگو2020، دانشگاه ها پس از بررسی در شاخص های پژوهشی، نوآوری و اجتماعی (جامعه) موفق شده اند از سایمگو رتبه کیفی Q دریافت کنند.

وی افزود: این شاخص ها از اهمیت و تأثیرگذاری بالایی در اختصاص رتبه کیفی برخوردار هستند و سایمگو در اختصاص رتبه کیفی از روش شناسی با ضریب تأثیر متفاوتی بهره برده است .

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان ادامه داد: به طور مثال سهم شاخص پژوهش 50 درصد است که وزن های اختصاص یافته به اندیکاتورهای وابسته به آن از تنوع خاصی برخوردار است .

دکتر سعدالدین افزود: شاخص نوآوری که در این رتبه بندی حائز اهمیت است از ضریب تأثیر 30 درصدی و ضریب اجتماعی با 20 درصد تأثیر ازجمله شاخص های مطرح در این رتبه بندی هستند دکتر سعدالدین با بیان اینکه دانشگاه سمنان موفق شده است در این رتبه بندی به رتبه کیفی Q2 دست یابد خاطرنشان کرد: با تلاش های دانشگاهیان دست یابی به رتبه کیفی Q1 در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیبابی دانشگاه سمنان به رتبه کیفی Q2 از سوی سایمگو 2020

دستیبابی دانشگاه سمنان به رتبه کیفی Q2 از سوی سایمگو 2020