مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:452020-10-06دانش

منتظر ایده های خوب شما هستیم


آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در ایسنتاگرام ویدیویی جالب منتشر کرد و در توضیح آن درباره انرژی خورشیدی صحبت کرد.

- به گزاش ایسنا، تولید انرژی خورشیدی در سال های اخیر بسیار ارزانتر و کارآمدتر شده است، اما هرچقدر هم که تکنولوژی پیشرفت کند، محدودیت های اساسی همیشه باقی خواهند ماند.

صفحات خورشیدی فقط می توانند در طول روز انرژی تولید کنند و مقدار زیادی از نور خورشید هم هنگام آمدن به زمین توسط جو جذب می شود.

اما اگر در عوض بتوانیم انرژی خورشیدی را در فضا جمع آوری کرده و به سطح زمین بتابانیم چه خواهد شد؟ ما به دنبال ایده هایی با مضمون فناوری ها و مفاهیم ماهواره های خورشیدی هستیم که دقیقاً به ما در انجام این کار کمک خواهند کرد.

در خارج از جو، نور خورشید تا 11 برابر شدیدتر از میزان تابش آن در اروپا است و نیروگاه های خورشیدی مستقر در فضا می توانند برای گرفتن حداکثر میزان نور ممکن ، 24 در 7 (تمام وقت) رو به خورشید باشند.

24 در 7 که در کشورهای غربی به صورت 24/7 نیز نمایش داده می شود، یک اصطلاح است که عبارت است از ارائه خدمات، یا در دنیای سایبر بروز شدن، در 24 ساعت از شبانه روز و در تمام 7 روز در هفته.

به عبارت دیگر کار به صورت تمام وقت و بدون توقف.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر ایده های خوب شما هستیم

منتظر ایده های خوب شما هستیم