مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-06سياسي

حفظ ارزش های دفاع مقدس رسالت مهم مسئولان فرهنگی استان سمنان است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه حفظ ارزش های دفاع مقدس رسالت مهم مسئولان فرهنگی استان است، گفت: حمایت از مراکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از راه های انجام این رسالت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر سه شنبه در دیدار با رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس کشور به میزبانی دفتر خود در سمنان، ضمن بیان اینکه همه ما وظیفه مهمی بر دوش مان داریم و آن حفظ فرهنگ دفاع مقدس است، ابراز کرد: دفاع مقدس همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود فرمودند، یک سرمایه عظیم برای ملت بزرگ ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید همگی تلاش کنیم تا این سرمایه عظیم حفظ شود، افزود: یکی از راه های حفظ این سرمایه ارزشمند، مراکز فرهنگی دفاع مقدس و حمایت از آنها است.

ضرورت تقویت مراکز فرهنگی دفاع مقدس امام جمعه سمنان با بیان اینکه هر چه مراکز فرهنگی دفاع مقدس بیشتر مورد توجه قرار گرفته و همچنین تقویت شود یاد شهدا و ایثارگران بیشتر زنده نگه داشته می شود، ابراز کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان آتیه ساز انقلاب منتقل شود و چه راهی از این بهتر که با ترویج مراکز فرهنگی دفاع مقدس این نسل را به دل وقایع انقلاب و دوران دفاع مقدس ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ ارزش های دفاع مقدس رسالت مهم مسئولان فرهنگی استان سمنان است

حفظ ارزش های دفاع مقدس رسالت مهم مسئولان فرهنگی استان سمنان است