مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-06اقتصادي

سرمایه گذاری محور گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و کره جنوبی


رؤسای جمهور ازبکستان و کره جنوبی در گفت وگویی تلفنی گسترش همکاری های اقتصادی و بازرگانی و سرمایه گذاری بین دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند،  شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان و مون جائه این رییس جمهور کره جنوبی در گفت وگوی تلفنی گسترش همکاری های اقتصادی، بازرگانی و سرمایه گذاری و شکل گیری شرایط مناسب برای افزایش مبادلات بازرگانی بین دو کشور را بررسی کردند.

رییس جمهور ازبکستان در بدو این گفت وگوی تلفنی به مون جائه این و مردم دوست کره جنوبی، روز تاسیس این کشور و جشن سنتی چوسوک تبریک و آرزوی صلح، رفاه و شکوفایی کرد.

روسای جمهور در این تماس تلفنی چگونگی و چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری های راهبردی را بررسی و موضوعات روز در سیاست بین المللی و منطقه ای تبادل نظر کردند.

روسای جمهور بر اهمیت تداوم همکاری های متقابل و گفت وگوهای پرثمر در سطوح مختلف با هدف کاهش پیامدهای شیوع جهانی کرونا ویروس بر همکاری های همه جانبه ازبکستان و کره جنوبی تاکید کردند.

رییس جمهور ازبکستان از کمک های عملی کره جنوبی برای سازماندهی مبارزه موثر با پاندمی، به کار بردن تجربیات روز در پیشگیری و درمان این بیماری از همتای خود قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری محور گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و کره جنوبی

سرمایه گذاری محور گفت وگوی رؤسای جمهور ازبکستان و کره جنوبی