مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-06اقتصادي

تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه اجتماعی در روستاها افزایش یافت


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری،گفت: تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه اجتماعی در روستاها به 2 میلیون و 700 هزار نفر رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد امید ظهر سه شنبه در جلسه مشترک کارگروه امور اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه توسعه صادرات استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه روستاها جزو مناطقی است که باید همانند مناطق شهری، زیرساخت هایی چون آموزش، بهداشت، برق و … در آن ایجاد شود، گفت: فراموش نکنیم تکیه صرف بر ایجاد زیرساخت ها منتج به توسعه نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه روستاها در شرایط کنونی نیازمند کار و تولید و مهم تر از آن ثروت آفرینی است، افزود: وقتی زیرساخت هایی که امروز در روستاها ایجاد شده است را به هیچ وجه نمی توان با گذشته مقایسه کرد و معتقدیم تقویت و تداوم توسعه این زیرساخت ها می تواند میزان ماندگاری در روستاها را افزایش دهد.

این مسئول با یادآوری اینکه یکی از حمایت های دولت از روستاییان، بحث افزایش تعداد بیمه اجتماعی روستاییان بود، تصریح کرد: کسانی که از محل طرح های اشتغال روستایی استفاده می کنند، این فرصت را دارند که بیمه اجتماعی شوند که بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه اجتماعی در روستاها افزایش یافت

تعداد بیمه شدگان تحت پوشش بیمه اجتماعی در روستاها افزایش یافت