مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:202020-10-06سياسي

تأسیس دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان


امروز همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانشجویان، دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان در گرگان افتتاح شد.

- ایسنا/گلستان امروز همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانشجویان، دفتر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان در دانشگاه فنی و حرفه ای گلستان در گرگان افتتاح شد.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان گلستان در آیین افتتاح این دفتر گفت: دانشجو، محور توسعه در دانشگاه و جامعه است.

دانشجو ظرفیتی از لحاظ ایده، خلاقیت، نوآوری، مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اشتغال و کارآفرینی دارد و اگر این ها با ظرفیت های جهاد دانشگاهی هم افزا شود، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

سیدعزیز موسوی ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک بازوی علمی در دولت های جمهوری اسلامی ایران شناخته می شود و در زمینه های بسیاری، اثرات فعالیت های جهاد دانشگاهی وجود دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان نیز گفت: جهاد دانشگاهی در بخش اشتغال اقداماتی را دنبال می کند که در این راستان می توان اشتغال فارغ التحصیلان را نیز پیگیری کرد.

محبوبه کشیری با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی در حوزه های فرهنگی، کانون های علمی، اشتغال، کارآفرینی و غیره، تصریح کرد: در کنار هم می توانیم برنامه های منسجمی داشته باشیم که خروجی آن هدفمند کردن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان

تأسیس دفتر سازمان دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان