مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-06اقتصادي

درآمد 400 هزار تومانی کودکان کار در شیراز!


متاسفانه برخی از خانواده ها با انگیزه ی سودجویی و درآمد بیشتر کودکان خود را وادار به کار در خیابان ها می کنند؛ این کودکان طی چهار ساعت 300 تا 400 هزار تومان از کار خیابانی کسب درآمد می کنند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: متاسفانه برخی از خانواده ها با انگیزه ی سودجویی و درآمد بیشتر کودکان خود را وادار به کار در خیابان ها می کنند؛ این کودکان طی چهار ساعت 300 تا 400 هزار تومان از کار خیابانی کسب درآمد می کنند.

محمدصادق کشفی نژاد سه شنبه 15 مهر در یک کنفرانس خبری که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی و هفته ملی کودک برگزار شد، افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه های هفته ملی کودک امسال با شعار“آینده را باید ساخت” به صورت مجازی در سطح استان برگزار می شود.

او افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت هفته ملی کودک در سردر اداره بهزیستی و مهدهای کودک، برگزاری مسابقه نقاشی، کاردستی، شعرخوانی، قصه گویی در فضای مجازی با موضوع آینده را باید ساخت ، اجرای طرح خیرین کوچک و اهدای هدایا به کودکان، استفاده از پیام های تربیتی و قوانین حقوق کودک و راه اندازی اتوبوس جهت توزیع ماسک بین کودکان محروم در حاشیه کلانشهر شیراز از مهمترین برنامه های هفته ملی کودک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 400 هزار تومانی کودکان کار در شیراز!

درآمد 400 هزار تومانی کودکان کار در شیراز!