مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-06سياسي

اعزام خادم یاران رضوی به روضه های خانگی در مهریز


مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مهریز گفت: با توجه به اهمیت برگزاری روضه های خانگی در نظر داریم به هر خانه ای که قصد برپایی روضه خانگی دارد، - ایسنا/یزد مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مهریز گفت: با توجه به اهمیت برگزاری روضه های خانگی در نظر داریم به هر خانه ای که قصد برپایی روضه خانگی دارد، مداح و روحانی خادمیار اعزام کنیم.

محمدحسین دهقانی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه تصریح کرد: از آنجایی که روضه های خانگی منشأ خیر و برکات بسیاری است، آستان قدس رضوی در نظر دارد با اعزام مداح و روحانی خادمیار و امکانات رایگان در این امر خداپسندانه سهیم شود.

وی افزود: دفتر آستان قدس رضوی در مهریز هم در این راستا به هر خانه برای برپایی روضه خانگی، مداح و روحانی خادمیار اعزام می کند تا این فرهنگ غنی و با عظمت گسترش یابد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان مهریز با بیان این که در سطح شهرستان 19 کانون خادمیاری مشغول فعالیت های فرهنگی و خیری هستند، تأکید کرد: یکی از کارهای مؤثری که کانون های محلی می توانند انجام شود، قرائت زیارت امین الله چهارشنبه شب ها در مساجد محلات با عنوان چهارشنبه های رضوی و همزمان با قرائت این زیارت در حرم مطهر امام رضا (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام خادم یاران رضوی به روضه های خانگی در مهریز

اعزام خادم یاران رضوی به روضه های خانگی در مهریز