مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-06سياسي

مهاجرت معکوس به روستاها شکل گرفته است/استقبال از بومگردی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در روستاها، شاهد مهاجرت معکوس جوانان و فارغ التحصیل به زادگاهایشان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان ظهر سه شنبه در مراسم روز عشایر با اظهار اینکه مازندران نسبت به استان های دیگر در حوزه عشایری ضریب بیشتری به خود اختصاص داده است، افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته، مهاجرت معکوس در روستاها شکل گرفته و به سکونت روستاییان توجه شده است.

وی با اشاره به مهاجرت معکوس به روستاها ادامه داد: این مهاجرت معکوس سبب رونق دوباره مناطق روستایی شده است و سبب شده تا نیروهای فارغ التحصیل به روستاها بازگشت داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی از جمله برنج و مرکبات رتبه های برتر کشور را دارا هستیم، افزود: ارائه تسهیلات کم بهره به روستاییان در راستای مهاجرت معکوس و توجه به زندگی روستاییان انجام می شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه شمار بیماران کرونایی در روستاها کمتر از مناطق شهری است، این کاهش را ناشی از ارائه آموزش های لازم در روستاها بیان کرد و گفت: فرهنگ زندگی روستاییان همتراز با شهرنشینان شده است.

رازجویان با اظهار اینکه تردد بین روستاها در قبل از انقلاب به سختی انجام می شد، ادامه داد: اکنون تمامی روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس به روستاها شکل گرفته است/استقبال از بومگردی

مهاجرت معکوس به روستاها شکل گرفته است/استقبال از بومگردی