مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-06فرهنگي

حماسه خوانی آنلاین واقعه عاشورا/ فعلا چاره دیگری نداریم


طراح و کارگردان برنامه «حماسه خوانی واقعه عاشورا» معتقد است هرچند تئاتر باید روی صحنه اتفاق بیفتد و سینما باید روی پرده باشد ولی در شرایط فعلی، - حماسه خوانی آنلاین واقعه عاشورا/ "فعلا چاره دیگری نداریم" طراح و کارگردان برنامه حماسه خوانی واقعه عاشورا معتقد است هرچند تئاتر باید روی صحنه اتفاق بیفتد و سینما باید روی پرده باشد ولی در شرایط فعلی، چاره ای نیست جز گرایش به سمت فضای آنلاین.

مجید رحمتی که مدت هاست فعالیت هایی پژوهشی را در حوزه نمایش های ایرانی انجام می دهد، با همکاری جهاد دانشگاهی دوره آموزشی آنلاینی را ویژه ماه صفر طراحی کرده است، در این راستا حماسه خوانی واقعه عاشورا را همزمان با اربعین به صورت آنلاین اجرا می کند.

او درباره این پروژه به ایسنا گفت: این برنامه در ادامه تجربیات پیشین ما در گروه تئاتر نیست است که به شکل تخصصی بر شیوه های نمایش ایرانی کار می کنیم.

او ادامه داد: این برنامه شامل اجرای پرده خوانی با اجرای ناصر کریمی نیک و بخش تحلیلی است که با حضور حسین جمالی برگزار می شود.

او یادآوری کرد: در بخش تحلیلی، ریشه های پرده خوانی و شکل اجرایی آن با حضور حسین جمالی کارشناس و پژوهشگر، مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه خوانی آنلاین واقعه عاشورا/ فعلا چاره دیگری نداریم

حماسه خوانی آنلاین واقعه عاشورا/ فعلا چاره دیگری نداریم