مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:152020-10-06سياسي

برنامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای گرامیداشت اربعین


رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح «سمت حرم» ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد.

- رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان از برپایی طرح سمت حرم ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مرتضی مطهری پور، با اشاره به نزدیک شدن به اربعین سید و سالار شهیدان، از برپایی طرح سمت حرم ویژه ایام اربعین حسینی از سوی ستاد خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممانعت از پیاده روی و زیارت زائرین اربعین؛ تصمیم بر آن گرفتیم که برنامه های مناسبتی ویژه این ایام را برای شبکه های اجتماعی لبیک تولید و به مخاطبان دانشگاهی کشور عرضه کنیم.

حجت الاسلام مطهری پور گفت: برنامه سمت حرم در دهه اول محرم سال جاری کلید خورد و با استقبال پرشور مخاطبان و کاربران شبکه های اجتماعی لبیک که از قشر جوان و دانشگاهی کشور هستند مواجه شد.

به دنبال پیگیری های مخاطبین بر ادامه این برنامه، مصمم شدیم سلسله برنامه های سمت حرم را در مناسبت های مختلف مذهبی با عناوین مختلف تولید و اجرا کنیم.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد:طرح سمت حرم ویژه اربعین حسینی با عنوان موکب با برپایی استودیوی مجازی لبیک همزمان با شب و روز اربعین، اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای گرامیداشت اربعین

برنامه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای گرامیداشت اربعین