مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 10:052020-10-06ورزشي

قشقایی ها به جمع باشگاه هواداری اضافه شدند


باشگاه قشقایی شیراز به جمع باشگاه هواداری شرکت کارت اعتباری ایران کیش و پارس فرناک پیوست؛ قشقایی شیراز چهارمین تیم فوتبالی است که به این جمع اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، اشکان نجف پور مدیر عامل این تیم شیرازی با اشاره به اینکه تفاهم نامه کنونی در راستای حرکت به سمت فوتبال حرفه ای است گفت: در تمام دنیا، تیم های باشگاهی بر اساس درآمدی که هواداران آن ها برایشان تأمین می کنند به فعالیت خود ادامه می دهند، اما متأسفانه در کشورما در این حوزه، کم کاری شده است.

اما در چنین شرایطی امروز امیدواریم که با این تفاهمنامه به عنوان یک باشگاه پرطرفدار بتوانیم گامی برای رسیدن به یک درآمد پایدارکه آرزوی هر باشگاهی است، برداریم.

وی افزود: تفاهم با شرکت ایران کیش و پارس فرناک در زمینه پذیرندگان دستگاه های پوز است و قرار است در مورد موضوع اپلیکیشین باشگاه هواداری نیز صحبت هایی در این باره شود و قطعاً از این موضوع استقبال می کنیم.

نجف پور در مورد هواداران این باشگاه گفت: در استان فارس که مرکز قشقایی هاست و در سایر استان ها ما سعی داریم هوادارانمان را به استفاده از دستگاه های ایران کیش ترغیب کنیم.

وی افزود: قشقایی ها در نیمه جنوبی کشور پراکنده هستند، استان فارس مرکز حضور آنهاست، استان کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، خوزستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قشقایی ها به جمع باشگاه هواداری اضافه شدند

قشقایی ها به جمع باشگاه هواداری اضافه شدند