مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-06اقتصادي

درآمد 300 تا 400 هزار تومانی یک کودک خیابانی سر چهارراه های شیراز


یک کودک سر چهار راه 300 تا 400 هزار تومان درآمد دارد بنابر این وقتی چنین درآمدی هست این کودک مسیر صحیح فعالیت را از دست می دهد.

- شیراز- مدیرکل بهزیستی فارس، گفت: یک کودک سر چهار راه 300 تا 400 هزار تومان درآمد دارد بنابر این وقتی چنین درآمدی هست این کودک مسیر صحیح فعالیت را از دست می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل بهزیستی فارس در نشستی خبری به مناسبت آغاز هفته ملی کودک که ظهر سه شنبه برگزار شد با بیان اینکه برای حفظ سلامتی کودکان و خانواده ها و مربیان به وسیله اتوبوس ها و مینی بوس هایی در محلات به طور محدود برگزار خواهد شد، افزود: بدین منظور به صورت نمادین 2 دستگاه ون امروز به مددجویان بهزیستی معرفی می شود.

صادق کشفی نژاد با بیان اینکه شعار هفته ملی کودک آینده را باید ساخت است، افزود: بهزیستی در مسئله سلامت روانی و اجتماعی کودک و حقوق کودکان معتقد به اصولی است که کودک نباید از تبعیض رنج ببرد، کودکان حق حیات و حق اظهار نظر آزادانه دارند.

وی با یادآوری اینکه سازمان بهزیستی سابقه طولانی در موضوع کودک دارد، اظهار کرد: مانند همه مسائل اجتماعی؛ باید همه حقوق کودکان را در اولویت قرار دهند.

کشفی نژاد راه احقاق حقوق کودک را طولانی دانست و گفت: در تعلیمات دینی ما به تعظیم به فرصت طلایی رشد بسیار اشاره شده است اما فاصله زیادی برای سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد 300 تا 400 هزار تومانی یک کودک خیابانی سر چهارراه های شیراز

درآمد 300 تا 400 هزار تومانی یک کودک خیابانی سر چهارراه های شیراز