مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-06اقتصادي

البرز پایگاه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک


معاون سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: این استان به عنوان یک پایگاه تولید محصولات ارگانیک مطرح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود کریمی صبح سه شنبه در نخستین جلسه کمیته استانی توسعه محصولات گواهی شده و ارگانیک که در محل سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد اظهار کرد: هدف کلی این طرح حمایت از توسعه کشاورزی ارگانیک و ساماندهی تولید و عرضه محصولات کشاورزی گواهی شده در کشور است.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی مأموریت تأمین امنیت غذایی مردم را از بعد کمی و مهم تر از آن امنیت غذایی کیفی عهده دار است، تصریح کرد: در دنیا بحث تولید محصولات ارگانیک به شدت در حال توسعه است و قوانین مختلفی برای این بحث وضع می شود، چنانکه در بخش تولیدات گیاهی محصولات ارگانیک در مقابل محصولات تراریخته مطرح می شوند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بیان کرد: مصرف سموم شیمیایی در کشور ما نسبت به میانگین جهانی پایین تر است و به همین خاطر محصولات کشاورزی تولیدی ایران مورد استقبال سایر کشورهای منطقه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم محصول ارگانیک و گواهی شده تولید کنیم باید پایش محصولات تولیدی از داخل مزرعه صورت گیرید و همه تغذیه ها در حد استاندارد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز پایگاه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک

البرز پایگاه تولید محصولات کشاورزی ارگانیک