مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-06اقتصادي

تصویب امهال وام های کرونا تا پایان سال در هیئت دولت


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بسته حمایتی دیگری آماده شده که در ستاد ملی مقابله با کرونا به تصویب رسید و به زودی جزییات آن ابلاغ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهار شود ما نیز تمام تلاش خود را با توجه به بضاعت وزارتخانه و دولت برای حمایت از بخش خصوصی انجام می دهیم.

در گام اول از همان ابتدای شیوع کرونا بسته اول حمایتی را به سرعت آماده کردیم که عمدتاً استمهال، امهال وام ها و پرداخت های مالیاتی، بیمه و… بوده است.

او بیان کرد: تصویب این بسته حمایتی موضوع مهمی بود، شیوع کرونا با آسیبی که به کسب وکارها زده موجب شده تا بسیاری از افراد تحت فشار قرار بگیرند، بسیاری از افراد در قالب اقامتگاه های بوم گردی از وام اشتغال روستایی استفاده کرده بودند.

منتظر هستیم مصوبه به شکل رسمی به دست ما برسد، به زودی جزییات آن چه را که در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شده، به صورت دقیق به اطلاع می رسانیم.

به هر حال گام سوم مهم است و خدا را شکر با پیگیری های زیادی که به همراه معاون گردشگری کشور در دولت انجام دادیم و در ستاد ملی مقابله با کرونا نیز تأیید شده، این موضوع انجام شود.

ریشه امور اجرایی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دست مردم است وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره موضوع اعتماد به بخش خصوصی و غیردولتی که توسط رییس فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب امهال وام های کرونا تا پایان سال در هیئت دولت

تصویب امهال وام های کرونا تا پایان سال در هیئت دولت