مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 09:052020-10-06پزشكي

افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر 18 سال در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر 18 سال در آذربایجان شرقی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در استان به شدت در حال افزایش است و از نظر تعداد جان باختگان در نقطه اوج قرار داریم.

وی افزود: شهرهای اهر، بناب و تبریز از نظر تجمعی دارای بیشترین مبتلایان هستند و در طول هفته گذشته نیز شهرهای مراغه، آذرشهر، اهر، عجب شیر و تبریز بیشترین موارد ابتلاء را ثبت کرده اند.

وی با اشاره به میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، گفت: کمترین میزان رعایت شیوه نامه ها در نانوایی ها با 78 درصد رعایت است، اما مشکل اصلی، عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله گذاری است.

صومی از افزایش ابتلاء به کرونا در سنین زیر 18 سال خبر داد و گفت: در یک ماه گذشته به ازای هر یکصد هزار نفر 20 نفر مبتلای زیر 18 سال ثبت شده است و با توجه به تعطیلی مدارس در این مدت، باید مسائل فرهنگی و عدم رعایت شیوه نامه ها را عامل اصلی این موضوع دانست.

وی با اشاره به ایجاد برخی محدودیت ها در استان، گفت: آذربایجان شرقی در هفته گذشته ششمین استان گرفتار از نظر تعداد مبتلایان بود، اما در هفته جاری به رتبه هشتم رسید که نشان دهنده تأثیرگذاری این محدودیت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر 18 سال در آذربایجان شرقی

افزایش ابتلا به کرونا در سنین زیر 18 سال در آذربایجان شرقی