مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-06اقتصادي

مهر جنگل، بهترین خرید پاییزی برای دانشجویان


انتشارات جنگل به رسم هرساله با شروع فصل پاییز و ماه مهر برای تشویق علاقه مندان به خرید کتاب های آموزش زبان خارجی، رمان های انگلیسی و انواع کتاب حقوقی، - جشنواره پاییزی مهر جنگل خود را با 33 میلیون تومان جایزی نقدی آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام انتشارات جنگل، این جشنواره از شنبه 12 مهر ماه شروع شده و به مدت 3 هفته و تا جمعه دوم آبان ماه، در وبسایت جنگل و فروشگاه های فیزیکی انتشارات جنگل برقرار است و علاقه مندان می توانند در قرعه کشی های هفتگی این جشنواره شرکت کنند.

در کمپین مهر جنگل هر هفته به قید قرعه، 11 میلیون تومان جایزه نقدی به کسانی که به خرید اینترنتی کتاب مورد علاقه خود از سایت جنگل و یا خرید حضوری از فروشگاه ها پرداختند، تعلق می گیرد.

چطور وارد قرعه کشی شویم؟ هر فرد با خرید حداقل 100 هزار تومان، شانس شرکت در قرعه کشی را به دست آورده و هرچقدر میزان خرید افراد افزایش یابد، شانس برنده شدن جوایز میلیونی مهر جنگل نیز افزایش می یابد.

(هر 100 هزار تومان خرید مساویست با یک شانس قرعه کشی) قرعه کشی های هفتگی و جوایز در پایان هر هفته، قرعه کشی بین خریداران آن هفته (که خرید بالای 100.

000 تومان داشته اند) انجام می شود و 13 نفر به عنوان برنده آن هفته معرفی می شوند: - 10 نفر هر یک مبلغ 500.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر جنگل، بهترین خرید پاییزی برای دانشجویان

مهر جنگل، بهترین خرید پاییزی برای دانشجویان