مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:402020-10-06ورزشي

نوای مداحان اصفهانی در «هشت بهشت» می پیچد


به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، مجموعه ای از مداحی های پنج مداح اصیل اصفهانی در قالب مجموعه ای به نام «نای نی» از برنامه «هشت بهشت» شبکه اصفهان پخش می شود.

- ایسنا/اصفهان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، مجموعه ای از مداحی های پنج مداح اصیل اصفهانی در قالب مجموعه ای به نام نای نی از برنامه هشت بهشت شبکه اصفهان پخش می شود.

علی عطریان، رییس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان درباره مجموعه نای نی گفت: این برنامه، یک مجموعه پنج قسمتی شامل مداحی های پنج مداح اصیل اصفهانی از جمله مرحوم مرشد حسین پنجه پور، مرحوم حاج اصغرسعید منش، مرحوم حاج اسماعیل اخباری، حاج رحیم جامی و حاج احمد مراتب است که به مناسبت اربعین حسینی در دفتر تخصصی سینما و دفتر تخصصی موسیقی این سازمان تهیه و تولید شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه که در قالب کلیپ های 2 تا 3 دقیقه ای گردآوری شده، بر اساس روایتی از ابراهیم مرادی و حجت اله معراج بوده و نظارت و کارشناسی موسیقی آن را نیز حسن منصوری برعهده داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطریان تصریح کرد: نای نی روایتی از آواهای دستگاه های موسیقی ایران است که به حوزه مداحی وارد شده و قرار است تا آخر ماه صفر از برنامه هشت بهشت شبکه استانی اصفهان و همچنین صفحه اینستاگرامی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوای مداحان اصفهانی در «هشت بهشت» می پیچد

نوای مداحان اصفهانی در «هشت بهشت» می پیچد