مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-06فناوري

بهبود تماس های تصویری با هوش مصنوعی انویدیا


شرکت انویدیا (NVIDIA) یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Maxine ایجاد کرده است که می تواند پهنای باند را در تماس های تصویری کاهش دهد و همزمان کیفیت صدا و تصویر را بهبود بخشد.

- شرکت "انویدیا"(NVIDIA) یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام "Maxine" ایجاد کرده است که می تواند پهنای باند را در تماس های تصویری کاهش دهد و همزمان کیفیت صدا و تصویر را بهبود بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، تماس تصویری در پی شیوع بیماری همه گیر کووید-19 بیش از هر زمان دیگری رایج شده است و اکنون شرکت انویدیا برای کمک به بهبود تصویر و صدای این تماس ها، از بستری مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرده است که توسعه دهندگان برنامه های تماس تصویری می توانند از آن بهره ببرند.

این بستر موسوم به Maxine طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله افزایش وضوح و حذف سر و صدای پس زمینه را فراهم می کند.

این سیستم می تواند تمرکز دوربین را طوری تنظیم کند که کاربر را در مرکز کادر قرار دهد، چهره کاربر را تغییر جهت دهد و پس زمینه های مجازی به تصویر اضافه کند.

همچنین می توان با استفاده از این بستر، یک آواتار(شکلک) هوش مصنوعی را با صورت خود در تماس ها جایگزین کرد، در حالی که Maxine خدمات زیرنویس و ترجمه فوری را از طریق سرویس NVIDIA Jarvis ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود تماس های تصویری با هوش مصنوعی انویدیا

بهبود تماس های تصویری با هوش مصنوعی انویدیا