مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:302020-10-06سياسي

جستاری بر پیام تلویزیونی رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس


موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام با احساس وظیفه مضاعف نسبت به دغدغه ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی آمادگی کامل خود را برای استفاده پژوهشگران و پدیدآورندگان آثار مربوط به دوران دفاع مقدس از اسناد و منابع ارزشمند خویش اعلام داشته و از هرگونه همکاری و .

- پایگاه خبری جماران: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و پیرو انتشار پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید خاص ایشان بر اهمیت پرداختن به نقش بسیار حساس و شگفت انگیز رهبری و فرماندهی حضرت امام خمینی در دفاع مقدس و انتقاد معظم له از مورد غفلت قرار گرفتن این نقش در نوشته ها و کارهای انجام یافته مربوط به معرفی حقایق دوران دفاع مقدس، جلسه فوق العاده شورای معاونین و مسئولین موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (با رعایت دستور العمل های بهداشتی) در همین رابطه برگزار شد.

با توجه به وظیفه موسسه و اهمیت این موضوع در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، دکتر حمید انصاری قائم مقام موسسه نظرات موسسه در این رابطه و مطالب و تصمیمات مطرح شده در این جلسه را طی نوشته ای بازگو کرد.

متن نوشتار وی بدین شرح است: بسمه تعالی جستاری بر پیام زنده تلویزیونی رهبر انقلاب اسلامی در سالگرد دفاع مقدس ویژگی ها و برجستگی های پیام: پیام و سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس که امسال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستاری بر پیام تلویزیونی رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

جستاری بر پیام تلویزیونی رهبر انقلاب در چهلمین سالگرد دفاع مقدس