مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-06سياسي

پروژه های محرومیت زدایی در ایذه با حضور سردار حزنی رونمایی شد


یک واحد منزل مسکونی و دو و نیم کیلومتر خط لوله آبرسانی در روستای فافر بخش سوسن درشهرستان ایذه با حضور دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبگزاری فارس از ایذه، سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با حضور در مراسم افتتاحیه  یک واحد مسکونی متعلق به مادر شهید عزت اله موسوی که با مشارکت سپاه در روستای ممبین سوسن ساخته شد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 36 هزار پروژه محرومیت زدایی در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه در همه عرصه ها در کنار مردم بودن از رمزهای موفقیت سپاه پاسداران است، افزود: اشتغالزایی و ارائه تسهیلات و خدمات آبرسانی سیار به روستاها، از دیگر خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و از دو و نیم کیلومتر خط آبرسانی به روستای فافر بخش سوسن رونمایی کرد.

وی با بیان اینکه در راستای فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) میلیون ها بسته غذایی در بین نیازمندان سطح کشور با طرح مواسات و کمک مومنانه توزیع شد، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقید است در کنار پاسداری از مرزها و برقراری امنیت کشور، به فکر نیازمندان و محرومان جامعه باشد و طرح های محرومیت زدایی را ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های محرومیت زدایی در ایذه با حضور سردار حزنی رونمایی شد

پروژه های محرومیت زدایی در ایذه با حضور سردار حزنی رونمایی شد