مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:252020-10-06پزشكي

بیکاری 200 ناجی غریق در کرمانشاه/ استخرداران به خاک سیاه نشسته اند


مدیر یکی از استخرهای کرمانشاه و مدرس نجات غریق گفت: 200 ناجی غریق کرمانشاهی پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها شغل خود را از دست داده اند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر یکی از استخرهای کرمانشاه و مدرس نجات غریق گفت: 200 ناجی غریق کرمانشاهی پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها شغل خود را از دست داده اند.

شهروز بیوکانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تعطیلی هفت ماهه استخرهای کرمانشاه به دلیل شیوع بیماری کرونا، اظهارکرد: در کرمانشاه حدود 200 ناجی غریق فعال داریم که از زمان شیوع بیماری کرونا و تعطیلی استخرها بیکار شده اند و شغلشان را از دست داده اند و این در حالیست که معیشت و ارتزاق تعداد زیادی از این ناجیان غریق تنها از همین شغل است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که یک ناجی غریق باید هشت ساعت در طول روز را در استخر بماند و مراقب شناگران باشد تا اتفاقی برای آنها نیفتد، دیگر امکان اینکه سراغ شغلی دیگری بروند را ندارد، لذا بسیاری از آنها همین یک شغل را داشته اند.

این ناجی غریق کرمانشاهی افزود: حالا که چندماهی است استخرها تعطیل شده اند، برخی از ناجیان به کار در آژانس ها، کارگری، فروش دستکش و ماسک و .

روی آورده اند تا بتوانند زندگی خود و خانواده یشان را بگذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 200 ناجی غریق در کرمانشاه/ استخرداران به خاک سیاه نشسته اند

بیکاری 200 ناجی غریق در کرمانشاه/ استخرداران به خاک سیاه نشسته اند