مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-06سياسي

استانداری سیستان و بلوچستان آماده همکاری با ستاد امر به معروف است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه استانداری سیستان و بلوچستان آماده هرنوع همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند صبح امروز در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که در محل دفتر معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه نقش مهمی در انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در استان استراتژیک سیستان و بلوچستان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد اجرای پروژه های بزرگ ملی در استان سیستان و بلوچستان از جمله گازرسانی، راه آهن، مدرسه سازی و… هستیم، افزود: این روزها این استان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: از رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای مطالبه گری حقوق مردم استقبال می کنیم و در این راه مجموعه استانداری آماده هرنوع همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

وی ادامه داد: اعتقاد داریم مطالبه گری در چارچوب قانون و رسانه ای کردن مطالبات مردم، می تواند مسئولین را در رفع معضلات استان سیستان و بلوچستان کمک کند و بسیار خرسندم که مجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از جوانان فعال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداری سیستان و بلوچستان آماده همکاری با ستاد امر به معروف است

استانداری سیستان و بلوچستان آماده همکاری با ستاد امر به معروف است