مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 07:402020-10-06سياسي

برگزاری وبینار بین المللی فارابی با حضور وزیر علوم


وبینار بین المللی فارابی با همکاری جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان 28 مهرماه 1399 با حضور اساتید و بزرگانی از کشورهای سراسر جهان برگزار خواهد شد.

- ا همکاری ایران و قزاقستان؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسخت اورازبای ، سفیر قزاقستان در ایران در نخستین جلسه هماهنگی برای برپایی وبینار بین المللی فارابی که با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد، اظهار کرد: معتقدم در ایران باید همکارهای بیشتری با کمیسیون ملی یونسکوی ایران داشته باشیم و روابط فرهنگی در چارچوب یونسکو بین ایران و قزاقستان فعال تر شود.

سفیر قزاقستان در ایران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری وبینار بین المللی فارابی با همکاری مشترک ایران و قزاقستان عنوان کرد: امسال 1150 مین سال تولد فارابی دانشمند شرقی را جشن می گیریم؛ فارابی متعلق به همه است و هرکدام از مناطق ما با فارابی ارتباط مستقیم دارد و این دانشمند در شهری به نام فاراب در قزاقستان کنونی به دنیا آمده است.

ما فارابی را متعلق به جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان می دانیم و این دانشمند بزرگ برای هر دو کشور اهمیت دارد.

وی عنوان کرد: قرار شد ایران و قزاقستان به طور مشترک درباره تولد فارابی برنامه مشترک داشته باشند و طرف قزاق پیشنهاد داد که با ایران و چند مرکز پژوهشی چند کنفرانس را با موضوع فارابی برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار بین المللی فارابی با حضور وزیر علوم

برگزاری وبینار بین المللی فارابی با حضور وزیر علوم