مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-06اجتماعي

1851 دیرآموز در پایه اول ابتدایی مدارس عادی کردستان تحصیل می کنند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: یک هزار و 851 دانش آموز دیرآموز پایه اول ابتدایی در برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستان و بدو ورود به دبستان شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خلیل رنجبر با تأکید بر اهمیت تقویت و تربیت حواس بینایی، شنوایی و لامسه دردانش آموزان دیرآموز اظهار کرد: تقویت مهارت های تحصیلی دانش آموزان دیرآموز پایه های اول تا سوم ابتدایی مدارس عادی از مهم ترین برنامه های آموزش و پرورش استثنایی استان است.

وی افزود: از این تعداد 997 نفر در برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و 854 نفر نیز در برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی دیرآموز تشخیص داده شدند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: دانش آموزان دیرآموز در مقایسه با هم سالان خود در مهارت های شناختی، روانی و حرکتی ضعیف تر عمل می کنند از این رو برنامه ها و تمهیدات خاصی را برای سازگاری تحصیلی آنان باید رعایت و اجرا کرد.

رنجبر با اشاره به تهیه بسته تخصصی آموزشی ویژه دانش آموزان دیرآموز پایه اول در آموزش و پرورش استثنایی با مشارکت معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان، عنوان کرد: شناسایی نیازها و ویژگی های دانش آموزان دیرآموز، اجرای آموزش فردی شده و ارائه راهبردهای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1851 دیرآموز در پایه اول ابتدایی مدارس عادی کردستان تحصیل می کنند

1851 دیرآموز در پایه اول ابتدایی مدارس عادی کردستان تحصیل می کنند