مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:152020-10-06سياسي

جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می گذاریم


بدون شک با تکیه بر نیروهای موثر پرورش یافته در دانشگاه ها و همت والای مردم، جنگ اقتصادی که امروز دچار آن هستیم را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: بدون شک با تکیه بر نیروهای موثر پرورش یافته در دانشگاه ها و همت والای مردم، جنگ اقتصادی که امروز دچار آن هستیم را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین صفدری، در نشست هم اندیشی با مسوولان دانشگاه های خراسان رضوی به بیان روایتی از امام علی (ع) در مورد اهمیت تعلیم اشاره و اظهار کرد: هرکس خودش را در جایگاه تعلیم گذاشت باید قبل از آموزش به دیگران، به تعلیم نفس خود بپردازد و این در مورد تمامی روسا، اساتید و مدیران صدق می کند، هر استاد در تعاملات و تعالیم خود قبل از اینکه دیگران را مخاطب قرار دهد باید خودسازی کند.

وی افزود: هر استاد در دانشگاه به مثابه یک فرمانده است که با تلاش و خودسازی به این جایگاه دست یافته و اگر امروز شاهد توفیقاتی در زمینه های مختلف هستیم به خاطر موفقیت شما در تربیت نسل جدید است.

مشاور وزیر اطلاعات تصریح کرد: جامعه امروز ما با وجود چالش ها دارای رشد متوازنی است و در حوزه تربیت نیروی انسانی گام های بلندی برداشته شده که این پیشرفت ها نیز به واسطه تلاش های مسئولان دانشگاهی ما رخ داده است، مشکلات و فشارهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می گذاریم

جنگ اقتصادی را با موفقیت پشت سر می گذاریم