مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-06پزشكي

اولویت های برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی در سال جاری


مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت،اولویت های برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی در سال جاری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا میرزایی به مناسبت 15 مهر روز روستا و عشایر درباره ارائه خدمات سلامت در قالب برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی افزود: همچنین از دیگر اولویت های این برنامه در سال 99 می توان به ابلاغ فوری تفاهم نامه سطح یک در سال جاری، برگزاری منظم جلسات ستاد هماهنگی کشوری و برقراری ارتباط بین سامانه های سطح یک وزارت بهداشت و سازمان بیمه سلامت اشاره کرد.

وی بیان کرد: برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی از شهریور سال 1384 با مشارکت سازمان بیمه سلامت و معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای جمعیت روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و با ارائه 5 خدمت پزشک، ماما، دارو، آزمایشگاه و رادیولوژی در مراکز جامع روستایی و با اعتبار 3 هزار میلیارد ریال آغاز شد.

مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: در حال حاضر این برنامه با ارائه 12 خدمت و با تصویب 3,830 میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست.

اعتبارات این برنامه به صورت 50 درصد از محل صندوق روستایی سهم سازمان بیمه سلامت و 50 درصد از محل یک درصد ارزش افزوده سهم وزارت بهداشت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی در سال جاری

اولویت های برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع روستایی در سال جاری