مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مهر 1399 ساعت 06:052020-10-06اقتصادي

آزادی 156 زندانی غیر عمد آذربایجان شرقی در شش ماهه سال جاری


مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی با ارائه ی گزارشی از فعالیت های این ستاد، گفت: 156 زندانی جرائم غیرعمد در شش ماهه سال جاری از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی با ارائه ی گزارشی از فعالیت های این ستاد، گفت: 156 زندانی جرائم غیرعمد در شش ماهه سال جاری از زندان های استان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

رسول تقی پور در این خصوص اظهار کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده، پنج نفر به علت حوادث کارگاهی، 114 نفر بدهکار مالی، 37 نفر نیز از زندانیان مهریه و نفقه بودند که آزاد شدند.

وی ادامه داد: کل مبلغ بدهی زندانیان آزاده شده، برابر با 56 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که 40 میلیارد تومان آن از طریق پذیرش اعسار(تقسیط) از سوی مراجع قضایی، 9 میلیارد تومان توسط بخشش شاکیان، چهار میلیارد و 70 میلیون تومان نیز از طریق کمک ویژه یا همان کمک بلاعوض و مابقی نیز با پرداخت تسهیلات فراهم شده است .

وی با بیان این که در حال حاضر 402 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان محبوس هستند، گفت: از این تعداد 213 نفر در زندان تبریز، 57 نفر در زندان مراغه و مابقی در سایر زندان های استان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 156 زندانی غیر عمد آذربایجان شرقی در شش ماهه سال جاری

آزادی 156 زندانی غیر عمد آذربایجان شرقی در شش ماهه سال جاری